20. maj 2017.

Ana Ćurčin
19.05.2017.

Evo, došao je i taj dan kada se naša darovita kantautorka Ana Ćurčin osmelila, zakazala i održala veliki solistički koncert u Domu Omladine.

Posle odličnog nastupa  u Sava centru sa prijateljima iz grupe Stray Dogg, Ana je odlučila da koncertno predstavi album "Sketches of Belonging".  Da li naslov ovog albuma asocira samo mene na dva klasika jazz muzike 'Sketches of Spain" i "Belonging" to ću još da istražim.

U svakom slučaju dugoočekivani nastup Ana Ćurčin je održala, nažalost, pred ne toliko brojnom publikom u Domu Omladine. No, to joj nije smetalo da odmah uspostavi dobar odnos sa publikom i nije dopustila da joj situacija izmakne kontroli. Na izgled opušten nastup otkrio je da ona drži  sve konce, u svojim rukama i da godine scenskog nastupa daju sigurnost njenoj viziji.

Odličan bend u sastavu Goran Antović (klavijature), Marko Cetković (bas, scenski koraci i šarm) i Goran Grubišić (bubnjevi) su poprilično aranžmanski obogatili  i nadogradili zvuk Anine gitare. Izvođeći pesme sa albuma ("Anxiety", "Unknown", "Keep Quiet", "I Can't" ) Ana je pokazala na svoj  šarmantan način svu kvalitetu svog izraza. Premijera niza pesama namenjenih novom albumu ("Ice Cream", " Can I" ...) obećava još jedno odlično izdanje. Meni su se jako dopale "Alone" , "Princess", "Cut Loose" i "Silence". Nakon zvaničnog dela Ana i momci su izašli na dva prelepa bisa koja su dodatno oduševili publiku.

Nakon koncerta bili smo u prilici da kupimo Anin disk i majice specijalno dizajnirane za ovu priliku. Treba se podsetiti da su pre tri godine pokradene sve stvari iz automobila Ane i Dukata Straya prilikom njihovog nastupa u Italiji (gitare, oprema, majice, diskovi). Ana je uspela da obnovi merčendajz, tako je dosta prisutnih kupilo kao suvenir majicu ili disk koji će ih podsećati na ovaj koncert. Priliku sam naravno iskoristio i kupio disk.
Bio je ovo divan koncert za jedno prelepo prolećno veče.

FOTOgrafije & video - nebojša mićković

The Doors Alive